Garantie si service post vanzare
Formular garantie - click aici
Garantia se solutioneaza la sediul S.C. Gold Tool S.R.L., la punctul de lucru prezentat in pagina de contact, cu exceptia produselor care au propriile unitati de garantie. Prin garantie se intelege repararea produsului pe perioada garantata, schimbarea produsului in cazul imposibilitatii inlaturarii defectiunii sau restituirea contravalorii produsului in cazul indisponibilitatii produsului. Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in termenul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator si fara nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Produsele achizitionate pot fi trimise la garantie prin curierul agreat de S.C. Gold Tool S.R.L. - Fan Courier, Bookurier. Plata transportului va fi suportata de catre S.C. Gold Tool S.R.L.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie, precum si transmiterea in prealabil a unui email la adresa comenzi@ceasora.ro sau cantactul telefonic pentru a ne semnala defectiunea. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. De asemenea clientul trebuie sa specifice defectul produsului in detaliu, in rubrica speciala inclusa in certificatul de garantie. Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala si a certificatului de garantie.
Pierderea garantiei: Garantia este pierduta in cazul in care o persoana neautorizata incearca repararea oricaror defecte aparute. Pierderea documentelor de achizitionarea a produsului: factura fiscala, chitanta sau bonul fiscal, certificatul de garantie.
Nu fac obiectul garantiei cureaua, bratara, placajul, carcasa, remontorul, geamul si bateria, precum si produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), patrunderea de lichide daca nu au fost respectate indicatiile producatorului cu privire la rezistenta ceasurilor la apa conform cu specificatiile de mai jos :
- water resistant - nu este recomandat a fi udat,
- water resistant 30m, 3ATM - ceasul rezista la stropiri intimplatoare, ploaie, spalat pe maini,
- water resistant 50m, 5ATM - ceasul rezista la baie, dus, inot de suprafata,
- water resistant 100m, 10ATM - ceasul rezista la sarituri in apa si sporturi acvatice,
- water resistant 200m - ceasul rezista la inot, sarituri in apa, sporturi nautice, scufundari.
Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service. In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produsul este functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.
Suport clienti Showroom - Str. Vasile Lucaciu nr.117 / Program L-V: 10.00 - 18.00 (14:00 - 14:30 pauza de masa)
0722 484 203 comenzi@ceasora.ro